Saturday, October 16, 2010

عادلانه

توی هفته ای که بابایی نبود، یکبار با شیطنت، از روشی پرسیدم :این هفته که با من تنها بودین بهتر بود یا یک هفته ای که پارسال با بابایی تنها بودین؟"‏
نگاهی کرد و گفت: "مامان! من اصلا این سوالت رو جواب نمیدم. این سوالت فِر* نیست. نباید بپرسی." ‏
.
اینجوریا دخترا هوای باباشونو دارن. ‏
.
.
روشی روی تخت دراز کشیده بود. گفت یک بغل بزرگ میخوام تا از جام بلند بشم. حسابی بغلش کرده بودم که موشی اومد. پرید روی من و گفت "فِر* نیست. باید هردومون رو توی سِیم تایم** بَگَل*** کنی." می پرسم "چه جوری؟" میگه "یکبار من بالای بَگَلِت باشم، روشی پایینِ بَگَلِت. یکبار روشی بالای بَگَلِت باشه من پایینش" گفتم "نشون بده ببینم چه جوری". فهمیدیم که اونی که بالای بغله، دستهاش رو دور من میگیره. پایین بغلی دستهاش رو دور بالا بغلی میگذاره. بعد من بالا و پایین بغلی رو باهم میگیرم. ماهم چندین بار با ماچ و بوسه توی بغلمون پایین و بالاشون کردیم. ‏
.
اینجوریاست دوتا بچه داشتن.‏
..
عادلانهfair *
same time **
بغل ***

8 comments:

  1. ببین پریساجان من هرچی می گذره بیشتر عاشق روشی و طرز فکرش می شوم ببینم واقعا آرزومه که آسا هم اینجوری قضایا رو ببینه مطمئنا علاوه بر تاثیر فوق العاده خودتون فکر کنم محیط هم خیلی تاثیر داره. روشی واقعا قابل تحسینه. خدا حفظش کنه

    ReplyDelete
  2. مریم مامان آواOctober 17, 2010 at 2:46 AM

    سوال اول رو به طرزی باورنکردنی هوشمندانه جواب داده

    ReplyDelete
  3. مامان امیرسامOctober 17, 2010 at 2:47 AM

    این واقعا فر نیست؟!؟! گاهی اوقات میمونم تو هوش و زکاوت بچه ها ... تو ریزبینی شون... خیلی شیرینن ، تحسینت میکنم که بینشون تونستی عدالت رو برقرار کنی...

    ReplyDelete
  4. خیلی قشنگه این دوتا بچه داشتن. دوتا خواهرم عروس شدن! برا همین نبودم. ممنون که به فکرم بودید

    ReplyDelete
  5. داري منو تحريك مي كني ها. البته شما هميشه روحيه خوبي داشتي و داري.
    من خيلي ازتون انرژي مي گيرم.

    ReplyDelete
  6. يادم رفت بگم كه من هم گاهي از اين سوالاي آنفير از ارشك مي پرسم ولي اون همش جواب مي ده "بابا". بايد يادش بدم چي بگه.

    ReplyDelete
  7. فکر می کنم این قدر که من عاشق ناچی هستم ظرفیت این که عاشق یکی دیگه هم هم زمان باشم ندارم.تو چه جوری این همه عشق رو تحمل می کنی؟

    ReplyDelete
  8. اینجوریاس مامان دو تا دختر زرنگ و باهوش بودن

    ReplyDelete