Wednesday, July 15, 2015

تقریبا هر روز دستکم یک بار این صفحه رو باز میکنم. امروز خودم خنده ام گرفت از اینکه انگار هر بار بازش میکنم انتظار دارم که کسی اومده باشه و چیز جدید نوشته باشه. به تاریخ آخرین نوشته نگاه میکنم. حساب میکنم چند وقته که ننوشتم و کمی از خودم ناامید میشم. بعد نگاه میکنم که که امسال چند تا پست داشتم. وقتی میبینم که یکی از کل سال پیش بیشتره، کمی قسمت خوش بینی ام تقویت میشه. حساب میکنم که تا اخر سال چقدر مونده و فکر میکنم که هنوز خیلی فرصت هست که بنویسم.
بعد میگم خوب همین الان دو کلام بنویس. چیزی که از حجم و تنوع روزانه ها کم نشده. ولی معمولا از این مرحله بیشتر جلو نمیرم. 
کلا آدم کم حرفی شده ام. یعنی کم حرف نمیشه به من گفت. ولی از قبل کمتر حرف میزنم. بیشتر گوش میدم. بر اساس قانون  "دادند دو گوش و یک زبانت ز آغاز ...."  


امروز فعالیت وبلاگیم یک قدم پیش تر رفت و چیزی نوشتم.  دو تا از سال پیش جلو افتادم. :)

2 comments:

  1. Parisa jan, salam...khastam begam man hanooz weblogeto mikhoonam, moteasefaneh na be tour moratab...vali har bar miam va mikhoonam kolli zogh zade misham az khoondan neveshteh haat :-) ghorbanet, Nasim

    ReplyDelete
  2. mamnoonam Nasim jan!

    ReplyDelete