Friday, December 18, 2009

نشانِ خانوادگی

اومدی خونه و می بینی یک پشت دری، پشت و رو شده، افتاده توی درایو وی*. باد از یک جایی آوردش. باد هم که در اینجا تکلیفش روشنه. یک خورده جدی بگیره، آدم رو هم می بره هوا. می خواهی بری و برش گردونی ببینی که مال خودتونه یا از خونه ی دیگه اومده. وقتی می ری جلو، می بینی احتیاجی به این کار نیست. چند تا از استیکر* های موشی جان، بعنوان نشانِ خانوادگی، پشتش چسبیده. حالا چه جوری، استیکر به زیرِ پشتِ دری خونه که، بیرونِ در، پهن شده، چسبیده، خدا عالمه.ه
.
قدیمی ها می گفتن، "خونه ی بچه داری، هیچی نداری" من میگم " خونه بچه داری، هیچی نداری ولی همه چی داری."ه

Drive way *
Sticker *

5 comments:

  1. مریم-مامان آواDecember 19, 2009 at 4:47 AM

    واقعا همه چی داری....عکس کنار وبلاگت من رو برد تا خاطرات شیرین روزهای دور

    ReplyDelete
  2. ...
    من نفهمیدم چی شد....شادی چون خیلی بچه م :-)

    ReplyDelete
  3. سلام پریساجان
    امیدوارم خوب و خوش باشی. صیح دوشنبه است طبق معمول منتظرم که پست جدید بذاری :)

    ReplyDelete
  4. به خلیل
    :)

    به نلی
    ممنونم نلی جان از احوالپرسیت. پست رو آماده کرده بودم، و بعد از گرفتن کامنتت، پابلیش کردم.
    :)

    ReplyDelete