Wednesday, December 8, 2010

دوستت دارم

یه وقتی دیروز، فکر کردم که چقدر دوستش دارم و کلی حالم خوب شد. ‏
دیشب گفتم "اگه یک کاری کنی که من همیشه یادم باشه که چقدر دوستت دارم، حالم هم همیشه خوبه. ‏ "‏
پرسید چطوری؟ گفتم "نمی دونم. بعضی وقتها کاری میکنی یا حرفی می زنی که یادم میره دوستت دارم. ‏ "‏
کمی بعد گفتم "دوست داشتنِ تو، جنسش با دوست داشتن بچه ها فرق میکنه. دوست داشتن بچه ها همیشه هست. جزیی از وجودمونه. ولی دوست داشتنِ تو یک انتخابه. طعمش متفاوته. انرژیش از نوع دیگه است. تو با بقیه برام فرق داری. برای من، هیچکس مثل تو نیست. ‏ "‏
.
.
دیشب به فکرم نرسید. ولی الان که نوشتم متوجه شدم. می دونی چه جوری یادم بندازی که دوستت دارم؟ ساده ترین راهش اینه. بهم بگو ‏"دوستت دارم". به همین سادگی. ‏‏‏ ما به تکرارش نیاز داریم، هر چقدر هم که بدونم و بدونی.‏ یادته؟ نوری عزیز که می خوند ‏" دوستت دارم را، با من بسیار بگو. دوستم داری را، از من بسیار بپرس. ...." ‏ و بعد با اون صدای جادوییش میگفت "لا لا لا لا لا، لا لا لا لا لا لا ...."‏

7 comments:

  1. مریم مامان آواDecember 8, 2010 at 1:41 PM

    واقعا هم آدم گاهی فقط نیازمند یه جمله است..همین جمله ساده

    ReplyDelete
  2. من هم قبول دارم که این رابطه ی انسانی کاملا ساختنیه...اصلا همینطوری نمیشه دوستت دارم بمونه و نیاز به آب و خاک و نور داره.
    به قول بابایی شما فرق داره با مهرفرزندی.

    ReplyDelete
  3. واقعا دوست داشتن همسر و رابطه ای که آدم با همسر داره متفاوت ترین رابطه دنیاست!

    ReplyDelete
  4. پریسا جان خودت نمی دونی که چقدر من از تک تک پستهات درس می گیرم.
    "یک دسته گل بنفشه"

    ReplyDelete
  5. واقعا هم کسی که مثل هیچکس نیست همسر آدمه.
    هرچه از عمر با هم بودنمون بیشتر می گذره من بیشتر می فهمم.

    ReplyDelete
  6. راست می گی پریسا جان . انگار بعد از بچه ها ابراز دوست داشتن فراموشمون می شه . انگار عشق و ابرازش در انحصار بچه ها در میاد .پست شیرین و قشنگی بود .راستی در مورد موسیقی سوال کرده بودی عزیزم . من سی دی های آقای ناصر نظر رو توصیه می کنم . دوتاشون رو برای نمونه برات نام می برم : دنیای شادی و ترانه های کوچک برای بیداری . راستش نورا خیلی با این کارها ارتباط برقرار کرده . به طوری که ترانه های هر سی دی رو بعد از دوبار گوش دادن کاملا حفظ کرده . ترانه ها فوق العاده ساده اند و ملودی ها برای بچه های این سن قابل یادگیری سریع و همین طور دلنشین هستند . اقای " ناصر نظر " سالهاست که در این زمینه (موسیقی کودکان ) کار می کنند و همه ی کارهاشون خوبه .

    ReplyDelete
  7. خیلی خیلی ازت ممنونم منصوره جان. هم برای اطلاعاتی که دادی و هم برای لطفت. اگر مامانم نتونستن سی دی ها رو پیدا کنن، باز ازت کمک میگیرم.‏

    ReplyDelete