Thursday, January 27, 2011

این دیگه کیه؟

وقتی ایمیلی هایی می نویسیم که برامون خیلی مهمه، معمولا اگه بشه از روشی می خواهیم که برامون ادیتش کنه. دیروز رزومه ی یکی از دوستان رو برای یکی از مدیرهای شرکت فرستاده بودم. مدیر مربوطه، امروز جواب داده بود که میخوندنش و خبر میده. در ایمیلی، ازش تشکر کرده بودم و گفته بودم "وقتی رزومه رو بخونی می بینی که این فرد با سابقه ی کار و تجربه ای که داره در قسمتهای مختلفی از تیم می تونه مفید باشه." روشی گفت "کلا این قسمت رو حذف کن." میگم "چرا؟" میگه "اگه اینجور باشه که تو میگی، خودش که رزومه رو بخونه، می فهمه." میگم که "اگه نفهمید چی؟ من می خوام بهش القا کنم." میگه "نه. خودش باید بفهمه. تازه نظر تو فایده نداره چون بی طرف نیست. تو میخواهی این آدم رو بگیرن برای همین چیزهای خوب در موردش میگی. اصلا برای بقیه کسایی که رزومه دادن هم این فِیر* نیست. چون اونها فقط رزومه فرستادن و کسی براشون حرف نمیزنه." من در حالی که در دلم گفتم " بابا این دیگه کیه؟" و جوابی هم برای حرفش نداشتم، پرسیدم "پس بنظر تو چی بنویسم؟" میگه "فقط تشکر کن" منهم یک جمله نوشتم، ممنون از وقتی که می گذاری. همین. ‏
.
.
پ ن: حالا برم شرکت، خودم میرم سراغ طرف و همین حرفها رو حضوری بهش می زنم. ‏ :)‏

Fair *

10 comments:

  1. عاشق روشی ام! یعنی حرفهاش رو که می نویسی میگم خوش به حالت که هم نشینشی و البته خوب مادر همچین دختری هم خودش باید کسی باشه که همچین دختری تربیت کرده باشه.

    ReplyDelete
  2. ممنونم هنا جون. تو لطف داری.‏‏

    ReplyDelete
  3. جالب بود :) به نظرم روشی اینجا یکم ایرانی فکر کرده، همون تعارفات معمول: متشکرم، شما لطف دارید، نظر لطفتونه. اینجا که مردم یه کوچولو ازشون تعریف میکنی یه تشکر میکنن اون هم شاید! بعد یکساعت از خودشون تعریف میکنن که بله شما درست متوجه شدید آخه من فلانم، من اینم، من خیلی باحالم، و البته اگه الکی و از روی تعارف هم بگی بی برو برگرد در جا میکوبن تو ذوقت که نه اشتباه میکنی من در فلان مورد خفنم اما در این مورد نه. کلا اینجا پر رنگ کردن و جلب توجه دیگران به تواناییهایی که دارن اصلا عیب یا حرکت نا جوانمردانه ای نیست

    ReplyDelete
  4. دنیای بچه ها خیلی پاک و دستنخورده است. اونقدر ناب و خالص هستند که حتی چیزای کوچک اینچنینی براشون ناعادلانه میاد.

    ReplyDelete
  5. نگران نباش لاله جون، گفتم که من کارِ خودم رو می کنم.‏
    :)

    ReplyDelete
  6. این دختر شما باید در آینده آدم مهمی بشه بلکه بتونه جلوی پارتی بازی رو بگیره.

    ReplyDelete
  7. آفرين به روشي كه اينقدر عاقله
    آفرين به تو كه دختر به اين خوبي تربيت كرده اي.

    ReplyDelete
  8. فوق العاده است روشی رو میگم البته موشی هم با اون پشتکارش حتما جا پای خواهرش خواهد گذاشت
    واقعا از مادری ات خوشم میاد اینکه چنین بچه های منطقی تربیت کردی ( آیکون دست و تشویق)

    چند شب پیش داشتم به کتاب مادری ات فکر میکردم ...

    ReplyDelete
  9. چه دخترخانوم عاقلی

    ReplyDelete
  10. کلی پست عقب افتاده داشتم. همه رو خودم و حسابی لذت بردم. من عاشق ان روشی شمام. خیلی عاقله.

    ReplyDelete