Tuesday, December 15, 2009

*دلاویزترین شعر جهان

عکس سه تایی بابابی و بچه ها رو گذاشتم روی موبایلم و هر بار برش میدارم، خوش خوشانم میشه. مزه دوست داشتنشون میاد زیر زبونم و حسی خوب، به همه ویژگی های لحظه ام غالب میشه.ه
.
یادم میاد که پدرم عکسی از من رو چسبونده بود کنار فرمان ماشین، طرف راننده. تو خونه ی ما فقط او رانندگی می کرد. حتما می خواست همیشه ببیندش. حتما همین حالی که به من دست می ده، به او هم دست می داد. حتما دنبال این طعم شیرینی بود که الان به کامم هست. حتما اینطور عاشقم بود.ه
.
من حسی از این دوست داشتن و عاشقی نداشتم. ه
.
بابا دیگه نیست تا بهش بگم که فهمیدم عشقی رو که عکس منو گذاشت جلوی چشمش. فهمیدم مزه ی دیدن اون عکس رو. حتی اگر بود هم زمانهای از دست رفته بر نمی گشت.ه
.
آی مردها! آی زنها! دختراتونو، پسرهاتونو، زناتونو، شوهرهاتونو! زیاد بغل کنین! زیاد ببوسین! زیاد بهشون بگین که دوستشون دارین! دوست داشتنی، فقط برای اینکه هستند، بدون توجه به اینکه چطور هستند! اونها نیاز دارن صدای دوست داشتنتون رو با گوشهاشون بشنون، حس دوست داشتنتون رو با تنشون لمس کنن! اون حرفهایی که تو دلتون می زنین کافی نیست بخدا! منتظر چی هستین؟ زمان مثل برق و باد میره!ا
.
.
.
تو هم، اي خوب من، اين نكته به تكرار بگو !ا
اين دلاويزترين حرف جهان را، همه وقت،ه
نه به يك بار و به ده بار، كه صد بار بگو !ا
دوستم داري ؟ را از من بسيار بپرس !ا
دوستت دارم را با من بسيار بگو !ا
.
.
.
شعری از فریدون مشیری که محمد نوری بسیار زیبا خوانده است.ه *





5 comments:

  1. صفحه مبایل من هم یک عکسی از مامانم و آرام هست که سر موضوعی از خنده غش کردند. هر وقت گوشی ام را باز می کنم از دست خنده جفتشون خنده ام می گیره. ه

    اومدم بگم که من که نویسنده این وبلاگ و نوشته هاش را خیلی دوست دارم. همین

    ReplyDelete
  2. بانو جان، می دونی که دل به دل راه داره؟

    ReplyDelete
  3. parisa jaan kamelan bahat movafegham.lahzehayi hast ke az dast mire va hasrate dooset daram nagoftanesh be dele adam mimoone.
    manam yadam miyad ke cheghadr pedar va madaram ro doost dashtam ama hich vaght nagoftam.shayad to sene badi boodam..nemidonam.ama hasratesh be del mimoone ta abad.
    ....

    ReplyDelete
  4. پریسا جان من این پستت رو خیلی خیلی دوست داشتم و اونو گذاشتم باز بمونه تا آقای شیر بیدار بشه و بخوندش. دستت درد نکنه خیلی زیبا بود. خیلی..
    دوستت داریم. همیشه برامون بنویس و بدون که به نوشته هات احتیاج داریم.

    ReplyDelete
  5. زیبای زندگی جان
    متاسفانه فرصتهای رفته رو نمیشه دوباره بدست آورد. امیدوارم فرصتهای موجود رو از دست ندیم.ه

    ننه قدقد جان
    ممنونم. نمیشه باور کرد که چنین ارتباطی بین آدمهایی که هیچ وقت عمدیگر راندیده اند و نمی شناسند برقرار بشه.هر چه هست منکه این رابطه را و دوستان وبلاگیم رو خیلی دوست دارم.ه

    ReplyDelete