Friday, January 29, 2010

آدمیزادِ ناراضی

در برنامه صبحگاهی تلویزیون، خانم مجری می گفت که وقتی هوا سرد میشه، مردم می خوان گرم بشه. وقتی گرمه، میگن کی خنک میشه. اگر بارون بیاد، میگن کاش آفتاب بشه. وقتی بارون نمی آد، دلشون بارون می خواد. پارسال که برف زیاد می اومد، از زیادی برف شکایت می کردن، امسال که برف نمی آد، برای اومدن برف دعا می کنند.ه
من همیشه فکر می کردم دلیلش اینه که آدمها اساسا غرغرو هستند. اون یکی مجری گفت، می دونی چرا آدمها همیشه از آب و هوا ناراضی هستند؟ چون خارج از کنترلشونه. آدمها دوست دارند، همه چیز تحت کنترلِ خودشون باشه.ه
جالب بود برام. تا حالا ابنجوری فکر نکرده بودم به این موضوع.ه

3 comments:

  1. مریم-مامان آواJanuary 30, 2010 at 1:11 AM

    راست میگه...ما آدمها می خواهیم همه چیز در کنترل خودمون باشه.پست قبلی ات عالی بود.ای کاش ما هم به بزرگی بچه ها بودیم

    ReplyDelete
  2. من عاشق نوشته هاتونم همیشه یه چیز نو توش پیدا می کنم. خیلی وقته می خونمتون ولی فرصت نشده بود چیزی بنویسم. درضمن طرز فکر روشی معرکه است.

    ReplyDelete
  3. سلام پگاه جان
    ممنونم از کامنتت و لطفت

    ReplyDelete