Wednesday, January 27, 2010

مثل خودش

با روشی در مورد یکی از همکلاسی هاش حرف می زدیم که اخیرا در یک پروژه با هم کار می کردند و در ارتباط بودند. من خیلی منتظر بودم تا این ارتباط ایجاد بشه چون برای اولین بار بعد از چندین سال، روشی یک همکلاسی ایرانی داره. جالبه که این موضوع براشون مهم نیست. یعنی ایرانی بودن یک آدم دلیلی نیست که بطرفش برن. برای همین دورادور با هم ارتباط داشتند تا این پروژه ی اخیر که ارتباطشون نزدیک شد و حالا می بینم که روشی در موردش صحبت می کنه و با هم تلفنی حرف می زنند. از روشی پرسیدم که "با تو می خونه؟ یعنی مثلِ هم هستین؟" گفت "نه. نیستیم." گفتم "چطور دختریه بنظرت؟" کمی فکر کرد و بعد با حالتی که انگار بخواد جوابِ پخته ای به این سوال بده گفت "می دونی دقیقا مثل کیه؟" من گفتم نه و مشتاقانه منتظرِ جواب شدم. البته با چند پیش جواب که ذهن خودم داشتم ولی نگفته بودم. گفت " مثلِ خودش"ه

2 comments:

  1. چه جواب جالبی! روشی مثل آدمای بزرگ فکر میکنه. منظورم البته بزرگ فکریه نه بزرگ سنی.

    ReplyDelete
  2. چقدر این دختر عاقله بهش بگو که من خیلی دلم میخواد 1 دختر مثل روشی داشته باشم

    ReplyDelete