Friday, September 2, 2011

رود*‏

در رُفت و روب فایل های روی کامپیوتر، این نوشته رو بین پابلیش نشده ها و تموم نشده ها، پیدا کردم. مربوط به سالِ گذشته ی مدرسه است. فکر کردم که در آستانه ی سال جدید، خوبه که پُستش کنم. امیدوارم که سال تحصیلی خوبی در انتظار همه ی بچه ها باشه، دخترکانم هم همینطور.
********************* 
روشی: مامان، اون روز که زودتر از مدرسه برگشتم، بعد از رفتنِ من، تام، ساسپنشن* گرفته بود.
من:  اِ ! از کجا فهمیدی؟
روشی: هلن گفت.
من: چرا؟ چکار کرده بود؟
روشی:  نمیدونم، من که اون موقع مدرسه نبودم.
من: خوب از هلن که بهت گفت، نپرسیدی؟
روشی: نه مامان، رود* بود  اگر می پرسیدم. به من ربطی نداشت.
من: پس چطور هلن به تو گفت؟
روشی: هلن هم نباید به من می گفت. هلن، کارهای رود میکنه.
من: حالا تو به من گفتی، رود نیست؟
روشی خندید: این فرق میکنه . آخه تو می خواهی همه ی چیزهای مدرسه رو بدونی.
.
.
پ ن: من رود نیستم ها! تام، اسم واقعیِ کسی که ساسپند شده بود نیست.
.
 نوعی تنبیه در مدرسه است که شاگرد، برای مدتی اجازه نداره بره سر کلاسSuspension * 
 زشت، بی ادب Rude *

1 comment:

  1. بعضی موقع ها توی خیال خودم تصور میکنم روزی رو که ما هم با شازده کوچولو اینقدر نزدیک و صمیمی باشیم. فکر میکنم ممکنه. بهت تبریک میگم بخاطر داشتن دخترای گلت.

    ReplyDelete