Wednesday, October 1, 2008

تا رمضانی ديگر


رمضان ديگری آمد و رفت. امسال اما من با رمضان همراه نشدم. اون راه خودش رو رفت و منهم راه خودم رو. بارها بهش نگاه کردم و خواستم، تماسی باهاش برقرار کنم، اما در حد اون نگاه باقی ماند و دستم بهش نرسيد. ه
امروز هم روزِ عيدِ اونهاييه که با رمضان همراهی کردن. نه تمام شدن يک ماه، که تجربه ی يک ماه رو جشن ميگيرن. به همه شون تبريک ميگم. ه
اونهايی که در اين روزها و شبها دعا کردن، انرژی خوبی رو نه تنها به خودشون، بلکه به همه ی دنيا دادن. ازشون ممنونم.ه
بابايی، خوشحالم که باعث ميشی هر سال بوی رمضان و سفره ی افطار و صدای ربنا به خونه ی ما بياد. زنده و سلامت باشی.ه
هميشه در پايان ماه رمضان مادر بزرگم دعا ميکرد که "خدايا، اين رمضان را آخرين رمضان عمر ما قرار نده." من هم همين دعا را ميکنم.ه
نگاهی به ايميلهای رمضانی سال پيشم انداختم و فکر کردم که آخرين ايميل رو که برای روز عيد بود، اينجا بگذارم و حس خوبی رو که پارسال، در پايان يکماه همراهی با رمضان داشتم، دوباره زنده کنم.ه

سلام
عید فطر مبارک!ه
رمضان دیگری به پایان رسید. هر پایان، در دل خودش آغازی را دارد. (در این دنیا همه چیز ۲ روی متناقض دارد:)) انشا‌الله که این پایان، با آغازی شکفته و شادب، پاک و زلال همراه باشد. این ماه را هر روز با فکر نوشتن برای شما و نوشتن از رمضان گذراندم. خیلی‌ خوشحالم و از خدا ممنونم که کمک کرد تا این کار انجام شود. این ايمیلها احساس خیلی‌ خوبی‌ از نوشتن به من داد و حتی باید بگم انگیزه برای بیشتر نوشتن. از شما هم ممنونم که گیرنده ی این نوشته ها شدید.(شاید هم خواننده ی آن :) )ه
علی‌ آقا، ممنونم برای اینکه امیلهای رمضان را به یادم آوردی و باعث شد که من به این کار فکر کنم.رضا، محمد، الهام و مهران عزیز، ممنونم که جوابهایی به ايمیلها دادین و با اونها به من انرژی بیشتر برای ادامه دادین. برای همه آرزوی سلامتی و شادمانی دارم. ه
انشا‌الله که بتونیم چند وقت یکبار، بخار و غبار رو از شیشهٔ دلمون پاک کنیم. مطمينم که بلافاصله خدای مهربان را میبینیم که داره به ما نگاه می‌کنه. اون نگاه مهربان، همیشه اونجا هست، این مايیم که باید به یاد بیاریمش و ببینیمش.ه
خدا نگهدار شما
پریسا

2 comments:

  1. عید فطر برای شما هم مبارک باشد. نمیدانیم که چرا فکر میکنید با رمضان همراه نبوده اید، از زاویه دید ما که در نوشته هایتان این همراهی دیده میشد و بوی ماه رمضان را داشت

    ReplyDelete