Friday, October 31, 2008

سرود امروز

يکساعت زودتر خوابيدن و نيم ساعت ديرتر از وقت مقرر بيدار شدن، اگرچه باعث ميشه که همه ی کارها بهم بريزه، بابايی دير به سر کار برسه و خودم هم برنامه ام عوض بشه، بطور محسوسی هم انرژیمو بيشتر کرده.ه
در راه که ميومدم، بدنبال سراييدم سرودی برای امروزم بودم. به ياد ديشب که وقتی در تختخواب دراز کشيدم و ذره ذره، بدنم رو به نرمی تشک سپردم، به روزی فکر کردم که يکبند و با شتاب توش مشغول بودم و ميخوابيدم در حاليکه بخشی از کارها مونده به فردا صبح و قرار بود زودتر بيدار بشم. بابايی هم قبلش گفت که چقدر کار داره که بايد صبح بکنه. و هر دو خنديديم به اينکه چقدر ما کار داريم و هميشه از کارمون عقب هستيم. چقدر اون خنده رو دوست داشتم.ه
در حاليکه به اين شلوغی فکر ميکنم، صدای جيغ های خوشحالی موشی از داشتن يک گيتار اسباب بازی برای خودش و صحنه ی رقصش وقتی بابايی داره با همون گيتار آهنگ ميزنه، و روشی که توی اتاق بهم ريخته اش، دنبال لباسهای سياهش برای هالووين ميگرده و بعد که حاضر شد، با نگاهی شديدا منتقد خودش رو با لباس هالووين در آينه نگاه ميکنه و بابابی که دنبال پليور و بلوزی ميگرده که بهم بخورن و همه ی اينها که شلوغی های زندگی روزانه ی من هستن و من چقدر دوستشون دارم و چقدر بدون همه شون زندگيم خالی ميشه.ه

ميرسم شرکت و اووووووه
انواع واقسام موجودات عحيب و غريب اينجا هستن. از جادوگر و غول چراغ جادو و مرد زن شده و زن مرد شده و .... نميدونم آيا هيچوقت بتونم خودم رو اين شکلی بکنم و بيام بيرون و بهم خوش بگذره؟ از ديدن اينها البته آدم خنده اش ميگيره و بهش خوش ميگذره.ه
پ ن: بی انصافيه اگر از هوا تقدير نکنم که بعد از اون سرمای پريشب و ديروز صبح، گرم شد و امروز هوا خوبه و بچه ها هالوين خوبی ميتونن داشته باشن.ه

3 comments:

  1. خیلی روی هوای خوب روز حساب نکن چون هوای امروز بین 19 درجه تا 1 درجه متغیر. اینم از عجایب اینجاست دیگه 18 درجه تغییر در یک روز
    Happy Hollowing

    ReplyDelete
  2. امیدواریم میشه روزهای خوب و پر انرژی ای داشته باشین

    ReplyDelete
  3. اوووه، جالبه ما نتونستیم این هالووین رو بلاخره تجربه کنیم. امیدوارم همیشه روزاتون خوب و خوش باشه و البته بدون جادوکر و غول چراغ جادو. این عکسهای پایین هم چه قدر قشنگند. سرما چه قدر زود به اونجاسرک کشیده. من سرما رو به گرما ترجیح میدم اکثراً. خوش باشید همیشه

    ReplyDelete