Monday, November 24, 2008

تولد

روزی مثل روزهای ديگه. امسال نه در انتظارش بودم، نه براش هيجانی داشتم. ميدونستم که هست. دوستش داشتم مثل روزهای قبل و به همان دليل روزهای بعد. امسال روز تولدم، برام مناسبتی نبود که فکر کنم همه بايد بخاطرش شادی کنن و وجود منو قدر بدونن. برام روز تولدم بيشتر از يک مارک اضافه روی تقويم نبود.ه
شاد شدم از ديدن خرمالويی که بابايی برام گرفته بود.ه
لذت بردم از عطر قهوه ی ترکی که دوتايی خورديم.ه
چراغ جادويی که در نعلبکی قهوه ام نقش بسته بود، نويدی به دلم داد.ه
مزه مزه کردم، طعم گوارای مادری رو، وقتی گردنبندی رو که روشی برای اولين بار، خودش و با پول خودش برام خريده بود، به گردنم انداختم.ه
دهانم شيرين شد با خوردن کيکی که با بابايی خريديم و شمعش رو حداقل بيست باری برای موشی روشن کرديم و او فوت کرد.ه
دوست داشتم اون لحظات در آغوش هم نشستن و به دوربين لبخند زدن رو.ه
...
باز هم بزرگتر شدم.ه




پی نوشت
کيک بالا همونيه که ما نوش جان کرديم. جای شما خالی.ه
خرمالو رو هم در تصوير هفته ببينيد.ه

10 comments:

  1. تولدتون مبارک. امیدوارم سالهای سال با تن سالم کنار عزیزانتون کیک و خرمالو بخورین! :)

    ReplyDelete
  2. تولدتون مبارک. انشاالله روزهای خوبی در پیش داشته باشین

    ReplyDelete
  3. تولدتون مبارك. اميدوارم سال پرباري در پيش داشته باشين.
    فكر مي كنم دختر بزرگ شما هم سن و سال دختر من باشه. البته دختر من اسفندماه به دنيا اومده و تقريبا 78 حساب مي شه وامسال كلاس چهارمه.دنياي دوتا خواهر قشنگه؟

    ReplyDelete
  4. تولدت مبارک پریسا جان. امیدوارم که هر روزت به همین شیرینی باشه. ه

    چه کیک هوس انگیزی ه ها!!:)ه

    ReplyDelete
  5. Happy birthday. How old are you now? Are you 1? Are you 2? Are you 3?...
    khaste shodam. Dige nemishmoram chon sene khodam ham maaloom mishe. tavalodet mobarak.

    ReplyDelete
  6. تولدت مبارک پریسا جون.ایشالله روزهات همیشه رنگی و دلت پر از شادی باشه

    ReplyDelete
  7. تولدت مبارک باشه پريسا جونم
    منم از اون کيکهاي خوشمزه مي خوام
    عکسهاي تولدت را حتما برام بفرست

    ReplyDelete
  8. تولدت مبارک

    ReplyDelete
  9. ممنونم از همه

    نازنين جان
    خوشحال شدم که کامنتت را ديدم. روشی متولد مرداد ماه و برای همين کلاس پنجمه. دوتا خواهر هم با وجود اختلاف سن دنيای خوبی باهم دارن و سخت همديگه رو دوست دارن.

    افروز جان
    ميخواهی من برات بشمرم؟ 39

    ReplyDelete