Wednesday, December 31, 2008

سال 2009

هنوز هم چندان حسی از نو شدن سال در اول ژانويه ندارم . دليلش سال نوی زيبای خودمونه که درست و به موقع و همراه با نو شدن طبيعته. با اين وجود، قسمت بزرگی از مردم دنيا، نيمه شبِ امشب يک دوره ی يکساله رو به پايان ميبرند و چشم اميد به سيصد و شصت و پنج روز در سال جديد ميدوزند. منهم همينطور. منهم وقتی شمارش معکوس برای سال 2009 رو میشنوم، دلم ميلرزه و هيجان زده ميشم.ه
خدا رو شکر ميکنم که اين سال رو با بالا و پايينهاش گذروندم و آرزو ميکنم که سال آينده، برامون سالی بهتر از امسال باشه.ه
اميدوارم که عشق، صلح و آرامش از تک تک قلبهای ما شروع بشه و به خانواده و اطرافيان و به همه ی دنيا سرايت کنه.ه
اميدوارم که گاو نر سال 2009 زورش اونقدر زياد باشه که کوه رو هم به يک اشاره برامون هموار و آسون کنه.ه
دوستتون دارم و برای همه بهترين ها رو آرزو ميکنم.ه
پ ن
معمولا چند ماه طول ميکشه تا من به نوشتن عدد جديد سال در تاريخ عادت کنم و فعلا تا مدتی هی مينويسم 2008 و بعد درستش ميکنم و مينويسم 2009.ه
:)

10 comments:

  1. امیدوارم سال خوبی رو گذرونده باشی و سال بهتری رو در پیش رو داشته باشی.
    از کامنتت خیلی خیلی ممنونم. کاملا اون احساس بدم از بین رفت و حالا حرفهای بهتری هم برای گفتن دارم. :) بوس

    ReplyDelete
  2. با امید روزهای بسیار بسیار خوب برایتان.راستی با هر مکافاتی بود قسمتهایی از دوتا فیلم مستند برف در کانادا را دیدیم والبته باز به دلیل سرعت اینترنت نه همه اش را. خیلی قشنگ بود و این دخترک چقدر شیرین فارسی حرف میزد. آنجا که از موشی میپرسید چقدر برف را دوست داری مردیم از خنده. آفرین برشما

    ReplyDelete
  3. ا اميد آفتابي ترين روزها براي تو و خونواده ات.اميدوارم هميشه با عشق و آرامش در کنار هم زندگي کنيد

    ReplyDelete
  4. امیدوارم سال جدید سال خوبی برای خانوادتون باشه.
    منم خوشحالم سال 2008 تموم شد.

    ReplyDelete
  5. سال نوی کاناداییتون مبارک و به امید رسیدن سال نوی ایرانی. امیدوارم زندگی در سال جدید به همان درخشندگی و خوش‌رنگی خرمالوی کنار وبلاگتان باشد. کوچولوهایتان را ببوسید.

    ReplyDelete
  6. سال خوبی رو برات آرزو میکنم. من همیشه با این تاریخهای میلادی مشکل داشتم. همیشه تارخ ایران و اونجا رو قاطی میکردم باهم. بعد هم به این هفته هاشون هم چندان عادت نکردم. شنیه که برای ما اوج فعالیت و کاره، برای اونها تعطیل، اونوقت جمعه سر کلاس میرفتیم.

    ReplyDelete
  7. آرزوی سالی پر از سلامت برای تو خانوادهات می کنم،حالا خوبه ما یک فرصت دیگر هم برای سال نو داریم،حالا نشد نوروز را مگیریم!

    ReplyDelete
  8. فكر نميكردم چيزي كه اينجا توي ايران ذهن منو مشغول كرده ، اونجا هم ذهن شما رو مشغول كرده باشه. از شباهت پست قبلي شما با پست جديد خودم تعجب ميكنم.
    سال نو مبارك

    ReplyDelete
  9. سال نوي خوبي در پيش داشته باشي. اميدوارم بتوني امسال به همه ي برنامه هات برسي و همه ش از موفقيت هاي خودت وخانواده ت برامون بنويسي.

    ReplyDelete
  10. ممنونم از همه تون

    ReplyDelete