Monday, May 25, 2009

بازارِ شام

حالا من کدوم کتاب رو بخونم؟

7 comments:

  1. khoobe khodesho gom nakardi!!!

    ReplyDelete
  2. زیبای زندگیMay 26, 2009 at 1:22 AM

    وای چقدر کتاب...اگر من بودم می نشستم همه رو دونه دونه با لذت تماشا می کردم می خوندم.
    راستی شما که دو تا داری یعنی دو تا از زیباترین بچه های دنیا رو داری دیگه.....

    ReplyDelete
  3. واااای! چه خبره :)ه

    ReplyDelete
  4. مامان فرازMay 26, 2009 at 6:29 AM

    من این عکسو نتونستم رویت کنم.
    با پست قبل موافقم ولی نمیدونستم که انقدر هم سخته براتون رای دادن، منظورم اینه که مسافت پیموده شده خیلی طولانیه. اینجا ما باید قدر صندقوهای بغل گوشمون برو بدونیم به این ترتیب

    ReplyDelete
  5. زيبای زندگی جان
    در مورد انتخابات که گفتی، با پاسپورت نميشود رأی داد. حتما بايد شناسنامه باشد. ما هم شناسنامه هايمان در ايران بود که گفتيم برايمان بفرستند. اگر ميخواهی رأی بدهی، بايد در فرصت باقيمانده شناسنامه ات را بگيری.ه

    در مورد بچه ها هم ممنون. داستان همون سوسکه است ديگه و دست و پای بلورين.
    :)

    ReplyDelete
  6. من اگه اینجا بودم درو رو خودم می‌بستم دو ساعت ناب به خودم وقت می‌دادم هرکاری دلم می‌خواد بکنم حتی پاهامو می‌ذاشتم رو جلد کتابا و باهاشون لیز می‌خوردم میافتادم زمین و بعد از درد می‌خندیدم
    بلند بلند و از ته دل...

    ReplyDelete
  7. Ketab kheli chize azizie bayad yad begirm azashon khob moraghebat konim va be doostanemoon gharz bedim. Yade pesare 6 sale miooftadam ke be baradare 3 salash ke yeki az ketabasho pare karde bood migoft, to in khoonevadeh ma ketabo kheli doost darim hichkas hagh nadare kharabeshoon kone ;-)
    Akhe aghaye Omidvar khodaish khoobe ke adam ro jelde ketab liz bokhore ? Heyf nist? Chizi ke inghadr be ma komak mikone va lezat bakhshe kharab beshe?

    Sara

    ReplyDelete