Thursday, September 10, 2009

همسفر

یا صدای فرزین همینطور توی گوشمه که میگه : "تو را از بین صدها گل جدا کردم ، تو سینه بزم عشقت رو به پا کردم.." در حالیکه تو داری در گل فروشی می چرخی و منتظر گرفتن دسته گل عروس هستی و آقای گلفروش داره اون ارکیده ی خوشگل رو روی کتت میگذاره. یا صدای مارتیک که داره میگه "کسی اومد که حرف عشقو با ما زد، دل ترسوی ماهم دل به دریا زد ... دل ما رفته مهمانی ، به یک دریای طوفانی..." در حالیکه من وتو در آینه ی سفره ی عقدمون داریم با هم حرف میزنیم. یا صدای گوگوش که داره میگه "منو با خودت ببر، ای تو تکیه گاه من ..." در حالیکه که تو داری توی بزرگراه، ماشین عروس رو می رونی.ه
.
راستی چه ترانه های خوبی برای فیلم عروسیمون گذاشته بودند. همشون رو دوست دارم.ه
.
یادته اون آقایی که در حال حرکت می خواست از ماشینش یک شاخه گل به ما بده؟ حیف که نتونستم بگیرمش. چقدر اون موقع ها فکر می کردم که نمی تونم و الان ها فکر می کنم که می تونم. چه همراه خوبی هستی برای می تونم ها و نمی تونم های من.ه
.
خب، سالی دیگر هم گذشت. گاهی پارو زدیم و گاهی وا دادیم. خووووووب رفتیمااااااااا
.
.
.
.
دوستت دارم همسفر!ا

13 comments:

  1. مبارک باشه پریساجان. ایشالا سالیان سال در کنار هم سلامت و شاد بشین هر چهارتایی تون :)

    ReplyDelete
  2. راستی حال موش هم امیدوارم که تاحالا خیلی بهتر شده باشه

    ReplyDelete
  3. مبارک باشه و در کنار هم شاد و سلامت باشین

    ReplyDelete
  4. مبارک باشه پریسا جون، امیدوارم همیشه و همه جا در کنار هم لحظه هایی شاد و همراه با سلامتی داشته باشد و سفرتون همیشه همراه باشه از تجربه های شیرین

    ReplyDelete
  5. زیبای زندگیSeptember 11, 2009 at 2:23 AM

    مبارک باشه خانومی........انشالله سالهای سال کنار هم خوشبخت بمونین.تمام این ترانه هایی که گفتی یه جورایی به دوره من و اونهایی که اون سالها عروسشون بود می خوره و همه عاشق اون ترانه ها بودن.

    ReplyDelete
  6. زیبای زندگیSeptember 11, 2009 at 2:25 AM

    چقدر اون قضیه رنگ دسته گل عروس زیبا بود........

    ReplyDelete
  7. در کنار هم شاد باشید و روزهای خوبی داشته باشید

    ReplyDelete
  8. ممنون از همگی

    ReplyDelete
  9. tabrik ,omidvaram safar toolani dar pish dashteh bashi

    ReplyDelete
  10. پريسا جون مبارک باشه، البته ببخش که کمي تأخير شد.
    ايشالا هميشه تن سالم، دل خوش و لب خندان داشته باشين

    ReplyDelete
  11. پريسا جون مبارک باشه، البته ببخش که کمي تأخير شد.
    ايشالا هميشه تن سالم، دل خوش و لب خندان داشته باشين

    ReplyDelete