Wednesday, January 13, 2010

آدمها و وبلاگها

نمیدونم شاید این یک مریضی باشه ولی من آدمها رو دوست دارم. آدمها خیلی جالبند. هر آدمی، یک دنیاست با گذشته و حال و تفکرات و نظرات و ظاهر و باطن و پیچیدگیها و سادگیهاش. و من دوست دارم وقتی به آدمها نزدیک می شم، وقتی باهاشون ارتباط برقرار می کنم، وقتی حرفهاشون رو می شنوم و وقتی نوشته هاشون رو می خونم و از نگاهشون به دنیا نگاه می کنم. فکر می کنم که هر آدمی به دنیا، معنی و مفهموم تازه ای می ده.ه
..
دنیای وبلاگ را هم دوست دارم. نه تنها برای اینکه می نویسم، که نوشتن را هم خیلی دوست دارم. بلکه چون شنا میکنم، بین دریای آدمهایی که صورت و اسم ندارند. ولی واقعیند. هستند. و من نوشته هاشون رو می خونم و شریک بخشی از روز و حالشون میشم. حرفی باهاشون می زنم و شاید ازشون بشنوم. شاید فقط یکبار، شاید چند بار و شاید مرتب. فرقی نمیکنه، اونجا، آدمها هستند که من دوستشون دارم. ه
..
زمانی بود که اگر می رفتی و در خیابان قدم می زدی، آدمهای دور و ورت را می دیدی که می روند و می آیند و شاید دلت باز می شد. حالا در این خیابانهای وبلاگ، قدم میزنی و هر طرف، آدمی را می بینی که داره حرفی می زنه و آدمهایی را که نظراتی در مورد اون حرف دارند و تو فکر میکنی که چه شلوغه این کوچه پس کوچه های وبلاگها و متحیر میشی از این دنیای ساکت و پرصدا.ه
..

گاهی عجیب حس میکنم که خدا چه حالی داشت وقتی انسان رو آفرید، به این مخلوق جدید نگاه کرد، خلقتش رو تحسین کرد و گفت تبارک الله احسن الخالقین

4 comments:

  1. مریم-مامان آواJanuary 14, 2010 at 2:36 AM

    چه تشبیه خوبی کردی بین تو خیابون مردم رو دید زدن و وبلاگ گردی

    ReplyDelete
  2. پریسا جون خیلی زیبا نوشتی . این حسیه که منم دارم. منم خیلی آدما رو دوست دارم. فیلتری برام وجود نداره. نوشتن رو هم دوست دارم . ولی هیچ وقت به دنیای وبلاگی اینطوری نگاه نکرده بودم. با اینکه همیشه دوستش داشتم.

    ReplyDelete
  3. kheili khosam amooad az in tashbih,ghahi velghardi khaham kard,faghat khastam beghuiam ke aghar man ra tuye khiaboon didy va mesle hamisheh beht salam nakardam,delet naghireh,kami tooye hale khodam hastam,movafagh bashi

    ReplyDelete
  4. پریسا جون
    گفته بودی که مدتی می خواهی برای خودت بنویسی. امیدوارم و حتما برایت پربار خواهد بود و بعدا از نتایجش برامون خواهی نوشت. هربار که در خیابان های وبلاگ ببینمت خوشحال میشم، چه حواست به من باشه و چه نباشه. همیشه خوب باشی، دوست عزیزم.ه

    ReplyDelete