Thursday, January 7, 2010

Trouble is my friend*

دیشب روشی دعوتم کرد تا به آخرین ترانه ی مورد علاقه اش گوش کنم. مدتیست که به اقتضای سنش به ترانه و خواننده ها علاقه مند شده و منهم ازش خواستم که هر ترانه ای را که خوشش می آد به من هم پیشنهاد کنه تا گوش کنم. او با خوشحالی این کارو میکنه و من هم با خوشحالی گوش میکنم تا هم با دنیای جدید نوجوانی آشنا بشم و هم گوشه ای برای نشستن در دنیای دخترم داشته باشم. دنیایی بسیار متفاوت با دنیای من، و حتی متفاوت با آنچه من داشتم، در سن مشابه. دنیایی اعجاب انگیز که به آن احترام می گذارم و از فرصتِ بودنِ درش، ممنونم. جالب آنجاست که از وقتی تصمیم گرفتم که حریمش را رسمیت بدهم و برای تو رفتن در بزنم و در آنجا، بجای انتقاد، بدنبال فهمیدن باشم، بیشتر وقتها درش برایم باز است. ه
.
این ترانه اسمش بود "دردسر، دوستِ منه"* خواننده اش یک دختر استرالیایی ست به نام لِنکا**. از متن ترانه، اجرا و موسیقی خوشم آمد. تشبیه مشکلات به دوست، قشنگ بود. دوستانی که باعث رشد ما میشن. فکر کنم زمزمه ی خوبی باشه وقتی گرفتار بشیم. دراینجا بشنوید. ترانه ی دیگری به نام "نمایش"*** هم از همین خواننده شنیدیم که قشنگ بود. آنرا هم در اینجا می توانید بشنوید.ه

Trouble he will find you no matter where you go, oh oh
No matter if you're fast, no matter if you're slow, oh oh
The eye of the storm or the cry in the mourn, oh oh
You're fine for a while but you start to lose control
.
.
So don't be alarmed if he takes you by the arm
I won't let him win, but I'm a sucker for his charm
Trouble is a friend, yeah trouble is a friend of mine, oh oh!
.
.
.
Trouble is my friend *
Lenka **
The Show ***

5 comments:

  1. salam
    chandin bar goftam..ama delam nemiad bazam nagam...:-)
    weblog shoma ro khaili doostd daram..chand ta postesho nakhunde boodam...ba inke hala bad bood hese khubi behem dast dad!...
    sorry cm bi rabt dadam...
    felan

    ReplyDelete
  2. فکر کنم شما یه کم دیگه بنویسی بتونی یه گلستان پریسا بنویسی! همه نوشته هات پندآموزه و حاوی مطالب پندآموز و جالب.

    ReplyDelete
  3. متاسفانه ترانه ها از یوتوب فیل خیسند! اما حتمن قشنگن دیگه!

    ReplyDelete
  4. یه مرد امیدوارJanuary 11, 2010 at 3:43 AM

    خدایا همه مامان دخترهای خوب رو در پناه خودت سلامت نگاه دار. ممنون از این نوشته‌هایی که کلی به آدم یاد می‌ده

    ReplyDelete
  5. سلام خانومی . خوش به حالت ... من گاهی خیلی به محمد سخت می گیرم و بعد شدیدا دچار عذاب وجدان می شوم !!! باید روش شما را امتحان کنم

    ReplyDelete