Wednesday, January 21, 2009

ستاره ی موشی

با روشی و موشی مي رفتيم کلاس گيتار. ستاره ای توی آسمون بود. ه
موشی گفت: اون هواپيماست؟
گفتم: نه ستاره است. ه
گفت: ستاره چی ميگه؟
گفتم: ميگه سلام موشی و سلام روشی
گفت:چکار ميکنه؟
گفتم: بچه ها رو از اون بالا نگاه ميکنه.ه
گفت: سلام سلام ستاره. بيا بغلم بوسِت کنم.ه
روشی که تازه از فکر خودش در اومده و به گفتگوی ما پيوسته، دنبال ستاره ميگرده و من بهش نشونی ميدم. موشی اما مرتب ميگه "من پيداش کردم" برای اينکه خيالش راحت بشه که ستار مال خودشه ميگم " آره اون ستاره مال تويه. تو پيداش کردی. اسمش رو چی ميخواهی بگذاری؟" ميگه "موشی" ه
بعد ميگه "اَ یَ! بيا يک ستاره ی ديگه پيدا کنيم و اسمش رو بگذاريم روشی"ه
###
شب داريم از خونه ی يکی از دوستان برميگرديم و روشی ميگه " من خيلی خوشحالم." دليلش رو ميپرسيم. " ميگه چون فهميدم عمو، فوتوشاپ داره و ميتونم ازش بگيرم." يک دقيقه بعد موشی ميگه " من خيلی خوشحالم." ميپرسيم چرا. سعی ميکنه جمله ی روشی رو تکرار کنه. نميتونه. ميگه "برای اينکه روشی خوشحاله" اونوفته که روشی دلش غش ميره و حسابی ميبوسدش.ه
###
روی ديگر سکه هم هست که من ازش ننوشتم. اونوقتهايی که روشی ميگه "من اصلا خواهر نخواستم که نخواستم"ه
مثل ديروز صبح که روشی عجله داره حاضر بشه و در حاليکه موشی خودش حاضر و آماده است، هر جورابی رو که روشی برميداره بپوشه، از پاش ميکشه بيرون و ميگه اين مال منه.ه
يا وقتی موشی ميره تا به گيتار زدن روشی گوش بده و هی صفحه ی نت رو برميگردونه بطرف خودش و ميگه "اين بايد اينجوری باشه" و توضيح ما هم که روشی برای زدن گيتار به خوندن نت احتياج داره، فانعش نميکنه.ه

4 comments:

  1. "The good, the bad and the ugly" of having a little sister. Wait until Rooshi gets older and Mooshi starts spying on her and give her reports to you!!!!

    ReplyDelete
  2. آخی. چه بامزه. من خیلی آرزوی یه خواهر داشتم که خوب مادر و پدرم چنین آرزویی نداشتم. فکر کنم خیلی خوب باشه..

    ReplyDelete
  3. من هی میام می گم که بچه های شما دوست داشتنی هستند و می رم!! :) امیدوارم که سالم و سرحال باشنده

    من و برادرم هم نمونه های عاشقی و فارغی زیاد داشتیم. الان مزه اش به این ه که هی بشینیم برای خودمون و بقیه تعریفشون کنیم. ه

    ReplyDelete
  4. hn postet khaili bamaze bod.in 2 ta fereshtaro khoda barat negah dare.ba in shirin zabonihashon.mano yade khodamo khaharam andakht makhsosan in paragrafe akhre.

    ReplyDelete