Friday, October 30, 2009

هالووین

چند تا پست چرکنویس توی کله ام هست که نشده پاک نویس کنم و طبق معمول هم بعد از مدتی، دود میشن و می رن هوا. محض ادب وبلاگی گفتم چند خطی بنویسم. این روزها، به سر و کله زدن با کار و مریضی و معمولیاتِ زندگی سپری شده، که خودبخودی پر از همه چیز هستن ولی گاهی غربالش کنی، چیزی ازش در نمیاد. ه
هالووین امسال شنبه است و همه مهمانیها ی کاری، مدرسه ای مربوط در جمعه برگزار میشه. هنوز هم نمی تونم خودم رو به فضای خل بازی هالووین بسپارم و در شرکت جزو معدود آدمهایی هستم که کاستیوم* نمی پوشند. از دیدن بقیه، هم خوشم می آد و هم خنده ام میگیره. یک جورایی خوشحالم از این مناسبت. بهانه ای برای شادی، که اینها همیشه دنبالش هستن. ولی اون منی که از قبل شکل گرفته و شدیدا گرفتار نگاهِ دیگرانه، خیلی تغییر کرده ها، ولی هنوز سختشه که خودش رو مضحک کنه و دلقک بشه، یا دیو بشه یا فرشته بشه یا دراکولا یا پروانه یا هر چیز عجیب و غریب دیگه. تو خونه و با بچه ها، خودش رو عجیب و غریب و مسخره میکنه، ولی در ملا عام، روش نمیشه. ه
مثل هر سال هر کس هم برای ناهار غذایی میاره و ماهم طبق معمول غذایی ایرانی می آریم و داد سخن میدیم در موردش. ملت هم به به چه چه می کنند و ما هم کیف میکنیم که تبلیغی برای خودمان کرده ایم. امروز کشک بادمجان آوردم و کلی باید توضیح بدم که کشک جریانش چیه. ه
در وبلاگهایی خوندم که این مراسم در ایران در بعضی مهد کودک ها برگزار میشه. خوب، این پیشرفتِ واقعا بزرگ گ گ گ گ هم مایه خوشحالیست؟؟؟!!!! ه
costume *

7 comments:

  1. بالاخره این اتفاق یه روز می افته که اون لباسها پوشیده بشه و اصلا هم مضحک نباشه ، کی و چه وقت نمی دونم نشونه های اون روز ، اینه که از ننه سرما و عمو نوروز و حاجی فیروز و ...... چیزی یادمون نیاد .
    یادمون نیاد و بچه هامون هم چیزی راجع اونها ندونن .
    اون وقته که هر چیزی می تونه اتفاق بیفته.
    ضمنا یه غلط املائی داشتین که میشین 19

    ReplyDelete
  2. آره پریسا جون توی مدرسه ی شازده کوچولو هم برگزار میشه ولی منم توی همین فکر بودم که ماها یه جوری بار اومدیم که مدام در حال قضاوت کردن خودمونیم و اصلا" نمیتونیم باز و آزاد رفتار کنیم. اصلا" یه جورایی اینطوری بودن رو بد میدونیم.

    ReplyDelete
  3. به هیچکس
    غلط دیکته رو درست کردم. ممنون

    به دریا
    مدرسه ی شازده کوچولو دولتیه یا خصوصی؟

    ReplyDelete
  4. من تابحال هیچ مراسم هالوینی نرفتم. اما همسر هم فکر میکنه که هیچوقت نمیتونه کاستوم بپوشه.....من فکر میکنم راحت باشه برام...

    ReplyDelete
  5. برای من سخت نیست که لباس خنده دار بپوشم. یک بار هم یک لباسی پوشیدم و کلی همه از دستم خندیدند و تا مدتها من را با اسم اون طرف صدا می کردند!! اما این که این کار را برای مراسم هالویین انجام بدم، هیچ دلیلی نمی بینم. من هم از شادی بچه ها در این مراسم شاد می شم اما راستش برایم سواله دغدغه آدم بزرگا برای کاستوم این روز. ه

    ReplyDelete
  6. من هم موافقم که ما به رشد فرهنگی رسیدیم!!!!!!!!!!!! که رستم و سهراب و ضحاک و ... خودمونو رها کردیم و هالویین برگزار می کنیم!

    ReplyDelete
  7. خیلی دور از انتظار نیست که همین روزها در روستاهای ایران هم روز والنتاین داشته باشیم و جشن هالوین

    ReplyDelete