Monday, November 16, 2009

I still believe in love...

قبلا گفته بودم که مدتیه آرشیو کارتونهای والت دیسنی در خونه ی ما باز شده و موشی مشتریشونه. از چند وقت پیش کارتون سیندرلای 3 اومده توی بورس کارتونهای موشی و تفریبا هر روز می بینه. من معمولا به راحتی موفق نمیشم که یک فیلم یا کارتون رو کامل ببینم. چون اگر چیزی باشه که موشی دوست داشته باشه و میخکوبش بشه، فرصتیه برای من که کارهای دیگری بکنم. اگر هم مورد علاقه ی من باشه و او نخواد، من فیلم رو بصورت خط چین یا خط نقطه چین یا نقطه چین با فرمتهای مختلف می بیینم (دقت کنید که خط ممتد در این گزینه ها نیست) بالاخره هم منصرف میشم و ولش میکنم. اما اگر موشی از یک کارتونی خوشش بیاد، اینقدر میبینه و میبینه و میبینه تا بالاخر منهم موفق میشم، پازل دیده هام رو رویهم بگذارم و بگم که کامل کارتون رو دیدم.ه
.
سیندرلای سه، بازهم داستان پایداری سیندرلاست در امید به روز بهتر. نامادریش به چوبدستی جادویی فرشته ی مهربان دست پیدا میکنه و در سالگرد ازدواج سیندرلا و شاهزاده، زمان رو به عقب برمیگردونه و با جادویی که در اختیار داره، همه چیز رو اونطور که خودش میخواسته جلو میبره. سیندرلا این بار هم با ایمان و خوش بینی، بدون اونکه که دیگه امیدی به جادوی پری مهربان باشه، و با کمک موشها و پرنده ها، موفق میشه. ه
.
شاید سیندرلای سه، بعد از چند دهه که از سیندرلای یک گذشته و در زمانی که به جادو و پری های مهربون دیگه چندان اميد و اعتقادی نیست، میخواد بگه که جادوی واقعی، نه از عصاهای جادویی، که از عشق و ایمان، ساطع میشه و اون نیروی معجزه، چیزیه که در دل همه ما هست. تنها باید باورش کنیم.ه
.
ترانه ی آخرش رو خیلی دوست داشتم. خیلی. با خودم می خونمش و زمزمه می کنم که من هنوز به عشق و معجزه ی عشق، ایمان دارم. هنوز....ه

Somehow I know I will find a way
To a brighter day in the sun
Somewhere that I know he waits for me
Someday soon he'll see I'm the one
I won't give up on this feeling
And nothing could keep me away
.
Cause I still believe in destiny
That you and I were meant to be
I still wish on the stars as they fall from above
Cause I still believe, believe in love
.
I know what's real can not be denied
Although it may hide for a while
With just one touch, love can calm your fears
Turning all your tears into smiles
It's such a wonderous feeling
I know that my heart can't be wrong
.
Cause I still believe in destiny
That you and I were meant to be
I still wish on the stars as they fall from above
Cause I still believe, believe in love
.
.

6 comments:

  1. خیلی زیبا بود.
    :)
    من سیندرلای سه رو ندیدم. باید کارتونش واقع بینانه تر باشه تسبت به سیندرلایی که ما میدیدیم. اون سیندرلا چیزی از معجزه عشق نشون نمیداد. هر چی بود معجزه زیبایی سیندرلا و عصای جادوی جادوگر بود
    فکر میکنم سیندرلای سه برای بچه ها بهتر و آموزنده تره.

    ReplyDelete
  2. خیلی قشنگ و لطیف بود پریسا جان. ممنون

    ReplyDelete
  3. آره لاله جان، بنظر منهم از سیندرلای یک قشنگ تر بود. سیندرلا هم به مدد پیشرفت تکنولوزی انیمیشن، خیلی از اون اولیه خوشگلتر شده بود

    ReplyDelete
  4. خیلی زیبا بود. باید بگم من هم کارتون ها رو دقیقا این مدلی می بینم. یعنی اصلا که یادم رفته که کاتون دوست دارم! اما عین پازل کاررتون هایی رو که هوچهر دیده احتمالا من هم دیدم!

    ReplyDelete
  5. من که خیلی از دیدن کارتون بدم میاد! ولی چه کنم که دخترک دوست داره من هم پا به پاش بشینم و تحلیل هم بکنم !
    -دیدی چه کاری کرد؟
    -وای عجب بی حواسیه !

    ReplyDelete
  6. سلام مریم جان، ممنون ار کامنتت. می دونی که میگن بهتره که بچه ها تنها پای تلویزیون و کارتون نشینن و بزرگترها در کنارشون باشند و در مورد داستان باهاشون حرف بزنن و ازشون سوال کنن تا بچه ها بیش از حد در کارتون حل نشن. حالا آوا خانوم شما، خودش پیشقدم شده.ه
    :)

    ReplyDelete