Thursday, February 18, 2010

موشی عکس می گیرد


وقتی موشی، با اصرار، از بابا و مامان عکس می گیرد

8 comments:

  1. این عکس رو مخصوص گذاشتن تو وبلاگ گرفته :)
    خوشحالم که از سفر تجربه های خوبی رو داشتی و خوش گذشته

    ReplyDelete
  2. راست میگی لاله جون. عکس هاش به درد وبلاگ می خوره چون معمولا کله نداره.‏
    :)

    ReplyDelete
  3. چه عکس قشنگی!بالاخره حداقل 2/3 رو که انداخته!!

    ReplyDelete
  4. خوب موشي خوب مي دونه كه لازم نيست عكس صورت در وبلاگ گذاشته بشه

    ReplyDelete
  5. خوب موشي مي دونه لزومي نداره عكس صورت در وبلاگ گذاشته بشه

    ReplyDelete
  6. یه مرد امیدوارFebruary 22, 2010 at 3:41 AM

    خیلی بانمکه.
    من همیشه با خودم فکر می‌کنم اینایی که دوربین می‌دن دست یه رهگذر و می‌گن یه عکس ازمون بگیر خصوصا زمانی که عکس‌ها بیشتر روی فیلم عکاسی چاپ می‌شدن و مثل حالا دیجیتالی نبودن، اگه عکاس هوس می‌کرد با اونا شوخی‌هایی اینجوری کنه چی‌میشد؟ خصوصا وقتی اون سفر فقط یه بار اتفاق می‌افتاد.
    ضمنا من از عمق درن فکرهای شما در پست قبلی واقعا لذت بردم. عالی بود

    ReplyDelete
  7. من هم می‌خواستم همونی را بگویم که لاله گفت،شاد باشی‌

    ReplyDelete