Sunday, January 9, 2011

آخرِ رقابت


موشی داشت بالا و پایین می پرید. وقتی می پرید دور خودش هم می چرخید و به من و باباش میگفت که "ببینین، من کول جامپ* می کنم." ما هم به به و چه چه می کردیم. بعد گفت وقتی کول جامپ می کنم برام دست بزنین. این بار دست هم زدیم. روشی روی میز اون ور اتاق داشت کار می کرد. به او هم گفت که کول جامپش رو ببینه و براش دست بزنه. روشی نگاهی کرد و گفت "اینکه کاری نداره. منم کول جامپ بلدم." موشی گفت "کول جامپ تو چیه؟" روشی پا شد اومد ولی چیزی به فکرش نرسید. گفت "الان ندارم. ولی هر وقت داشته باشم حتما از کول جامپِ تو، کول تره**." ‏

cool jump ‏*با حال پریدن
cooler ‏** با حال تره
.
.
پ ن: حتما با زبان ترکیبی بچه های ما دیگه آشنا شدین. ‏‏

8 comments:

  1. میدونی قشنگی این چیزی که نوشتی برای من چیه...اینه که روشی همینطوری هول هولکی حرکتی انجام نداده و از ذهنش برای غلبه بر حریف استفاده کرده!

    ReplyDelete
  2. موشي و روشي چند سالشونه؟

    ReplyDelete
  3. چهار و دوازده ساله تندک جان

    ReplyDelete
  4. من به کامنت هنا رای میدمو یا بهتره بگم لایک میدم!

    ReplyDelete
  5. سلام دوست بسیار عزیز
    امیدوارم همیشه خوب و خوش و سروحال باشید

    ReplyDelete
  6. این دو تا جوجوهای شما خیلی کولن. ایشالله که خدا اونا رو برای شما و شمارو برای اوناش نگه داره.

    ReplyDelete
  7. به این میگن رقابت سالم :)

    ReplyDelete