Friday, October 10, 2008

تمهيدات لازم يعنی چه؟

دارم فايلهام رو رتق و فتق ميکنم و از يک لپ تاپ حابجا ميکنم به يکی ديگه و اونهايیِ رو که لازم نيستن بايگانی. اين کامپيوتر هم عين انباری ميمونه. هی ميريزی توش و فرصت نميکنی که مرتب کنی و ببينی چی به چيه.ه
توی انباری، يک چيزی پيدا کردم که حيفم اومد ننويسم. مربوط به سال 2005 ميشه و زمان آخرين انتخابات رياست جمهوری. در مرحله دوم که ديگه خيلی حساس شده بود، ديگه با بابايی عزممون رو جزم کرديم که چهار، پنج ساعت رانندگی کنيم و بريم تا اوتاوا و رای بديم. روز قبل رفتم به سايت سفارت که ببينم رای گيری از چه ساعتی شروع ميشه. در بهت و ناباوری اين اطلاعيه رو در صفحه ی اول سايت ديدم. هيچ توضيحی هم نداده بود که اين تمهيدات يعنی چی.ه


اون موقع تصوير اين اطلاعيه رو برای سايت بازتاب هم فرستادم که نگداشتنش. واقعا چی ميشه گفت. حالا بايد ديد که با توجه به کانديداهای اين دوره، آيا سفارت موفق به انجام تمهيدات لازم ميشه يا نه. ه

8 comments:

  1. در صورتی که شد آیا شما حاضرید بازم 4-5 ساعت رانندگی کنید و برید رای بدید؟ به شما میگن یه شهروند نمونه

    ReplyDelete
  2. keshvare gol golab (oun az entekhabatesh inam az joda kardan daneshgahash) :
    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/story/2008/10/081010_ka-sobhani.shtml

    ReplyDelete
  3. keshvare gol golab (oun az entekhabatesh inam az joda kardan daneshgahash) :
    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/story/2008/10/081010_ka-sobhani.shtml

    ReplyDelete
  4. ببينيم تا اونموقع چی ميشه. بستگی به کانديداها داره.

    ReplyDelete
  5. fekr konam dar seriye dovom dige khodeshoon midoonestam ki gharare entekhab beshe. goftand dige zahmat nakeshid :)

    ReplyDelete
  6. این گردگیری درایوها کاریه که من مدتهاست به خودم گفتم "باید انجامش بدم" و همچنان به این صورت باقی مونده.
    جالبه رای گیریهای اون سمت آب،

    ReplyDelete
  7. تو هم که تو سکوتی مادر جان

    ReplyDelete