Friday, December 19, 2008

طعمِ شيرينِ بودن با فرشته ها

وقتی دو ساعت و نيم روی صندلی بشينی و فقط شاهد هيجان و رفت و آمد و اجرای برنامه ی بچه های چهار تا دهساله باشی که هر کدوم فرشته ای هستن به تنهايی و در کنار هم لشکری هستن از معصوميت وزيبايی ، مثل من خدا رو شکر ميکنی که دنيا رو آفريد و انسان رو خلق کرد.ه
...
وقتی بشنوی که بچه های کلاس دوم، با اون صدای آسمونيشون ميخونن که
I’ve got peace like a river,
I’ve got peace like a river,
I’ve got peace like a river in my soul

I’ve got love like an ocean,
I’ve got love like an ocean,
I’ve got love like an ocean in my soul

I’ve got joy like a fountain,
I’ve got joy like a fountain,
I’ve got joy like a fountain in my soul
مثل من تمام وجودت سرشار از آرامش و عشق و لذت ميشه.ه
...

وقتی دخترت رو، مثل تک گلی روی صحنه ميبيني که چه شکفته و باليده شده، ميکروفون رو به دست ميگيره و برنامه ها رو اعلام ميکنه، مثل من دلت ميلرزه از شوق و اشکهای شادی تمام گونه هات رو خيس ميکنه.ه


حقا که چشيدن اين طعم شيرين، ارزش تمام زحمات پدری و مادری رو داره. خدا همه ی بچه ها رو حفظ کنه.ه

10 comments:

  1. vaghean ke gol gofti. man ham harvaght bacheharo, makhsoosan bachehaye khodam ro roye sahne mibinam az khoshhali zar zar gerye mikonam. cheghadr donyashoon ghashange va chaghadr ma khoshbakhtim ke mitonim dar kenareshon bashim va in shiriniro bahashoon tajrobe konim.merci ke rooze man yeki ro ba yad avari jashne bacheha roshan kardi.

    ReplyDelete
  2. Man ham hamintor mesle to va afrouz:-)
    Simin

    ReplyDelete
  3. امیدوارم که همیشه چشمات دراز دیدن این صحنه های زیبا، خیس و اشکی باشه.

    ReplyDelete
  4. پریسا جان تبریک می گم به خاطر روشی هنرمند. واقعا نقاشیش توی پست پایین خیلی عالیه. توی این پست هم که مجری برنامه هست و خلاصه اشک شوق مامانش رو درآورده. حالا نمیدونم بگم ایشالا عروسیش بهتره یا بگم ایشالا فارغ التحصیلیش؟! :)
    ایشالا هر دوش و هزاران موفقیت دیگه برای خانواده خوشبختتون.

    ReplyDelete
  5. واقعا درکت می کنم فردا هم دختر بزرگه من ،کر کریسمس،داره
    حیف که کوچولوم حسابی مریضه و فقط یه سرکی میکشمواسه دل ربه کا و صد البته خودم.انشالله زندگی تان همیشه سر شار از صلح و صفا باشه

    ReplyDelete
  6. باریکلا به این روشی خانم هنرمند و باهوش و با اعتماد به نفس. خیلی عالی بود نقاشیش. هنرمند هم هستند که. بعد هم این حس قشنگ رو درک میکنم خیلی همیشه هم دلم میگیره بعد از این حس، میگم نکنه تموم بشه این لحظه های خوشیم، نکنه...
    همیشه خوش باشید و پیروز و شاهد بالندگی بچه ها

    ReplyDelete
  7. از صميم قلب بهت تبريك ميگم. اميدوارم هميشه ناظر لحظه هاي شاد بچه ها باشي. راست ميگي بنظر من هم ميارزه

    ReplyDelete
  8. هميشه برات سالم باشن و تو به وجودشون افتخار کني.زنده باشي

    ReplyDelete
  9. الان داشتم اينجا را نگاه ميکردم که ديدم کامنتها را جواب نداده ام.ه
    با معذرت از تاخير در جواب، از همگی ممنونم.

    ReplyDelete