Wednesday, December 24, 2008

شاقولوس

وقتی در روزهای تق و لق مثل روز آخر سال، يا مثل امروز که بخاطر مراسم شب کريسمس مردم زود ميرن خونه و همه يا تعطيلن يا نصفه روز، سر خر کار توی خمره گير ميکنه و من مجبور ميشم که برعکس بقيه بيشتر هم کار بکنم، ياد کارمندهای بانک در ايران ميفتم که هميشه شب عيد تا نصفه شب بايد در بانک ميموندن و دفترها رو مي بستن. نمونه اش خاله و دايی خودم و شوهر خاله ام و غيره. يادمه قبل از ازدواج خاله ام، اينطور وقتها، کفر مادربزرگم در مي اومد و هيچ دليلی در دنيا براش قانع کننده نبود که دختری ساعت دو صبح بياد خونه. حتی اگر سرويس اداره بياردش. ه
حالا چرا من در حاليکه منتظر برقراری يک تله کنفرانس هستم تا ببينيم چه خاکی بايد از راه دور بر سر اين سايت بکنيم که سه روز تمام وقت و فکرم رو مشغول کرده، ميام اين چند خط رو مي نويسسم هم خودش سواليه. احتمالا اگر ننويسم، شا قولوس ميگيرم.ه
فکر کنم دچار پرحرفی اينترنتی شدم و دايم ميخوام سر بقيه را بخورم و وراجی کنم. نميشه مثل خيلی ها چند روز ننويسم و بعد يک چيز درست و حسابی بنويسم؟

پ ن
شا قولوس يکجور مريضیه که نميدونم چيه و چون من اين پست رو بدون داشتن هيچ مطلب و فقط بخاطر مرض وبلاگ نويسی نوشتم، اسمشو گذاشتم شاقولوس.ه

6 comments:

  1. عزيزم نگران نباش. فكر كنم تازه شدي عين من كه اگه در حال مردن هم باشم بايد به وبلاگاي مورد علاقه ام سر بزنم.
    شوخي كردم. اين خيلي خوبه كه تو در اوج گرفتاري هم كاري رو كه دوست داري رها نميكني.

    ReplyDelete
  2. خسته نباشی خانوم :) ما هم امروز زود تعطیل شدیم اصلا هم حس کار کردن نداشتم امیدوارم تعطیلات بهت خوش بگذره و خستگی این روزهای پرکار از تنت بیرون بره

    ReplyDelete
  3. سال نو مبارک.اميدوارم سال خوبي داشته باشي خانومي در کنار دو تا فرشته ي ناز و پدر فرشته ها.

    ReplyDelete
  4. اتفاقا این نوشتن‌ها تو این زمانها هم کلی انرژی می‌ده به صاحب وبلاگ هم خواننده رو شاد می‌کنه که با یه وبلاگ نویس متعهد و سرزنده روبروئه

    ReplyDelete
  5. امیدوارم که سال خوبی را شروع کرده باشی. شاقولوس رو من هم دارم! ه

    چه قدر دلم تنگ شده که این جا کامنت بدم :)ه

    ReplyDelete
  6. ولی من انقدر این خستگی و بعدش تعطیلی بهم میچسبه که چی. همچین آدم انگار تا این خستگیه رو قبل از تعطیلات نداشته باشه، تعطیلاته معنی نداره . فقط حیف که تو فرنگشستون مثل ایران تعطیلات خیلی طولانی نیست

    ReplyDelete