Tuesday, April 7, 2009

لطفا بهاری بمانيد

از ديروز صبح که بيدار شدم وبرف روی زمين و برف در حال باريدن رو ديدم، دلخورم. دو روز پيش، بعد از چند روز تقريبا بهاری، متوجه شديم که تمام پيازهای لاله ای که پاييز گذشته کاشتيم، سر زده اند. بعضی ها حتی برگشون کمی باز هم شده بود. کلی بهشون خير مقم گفتيم و خوشحالی کرديم. از ديروز دايم بهشون فکر ميکنم و به خودم نويد ميدم که دم هوا گرم شده و برفی که آمده، مانع رشدشون نميشه. ديشب به کاج بالای سرشون هم سفارششون رو کردم و گقتم اين کوچولو های پايين پاش رو گرم نگه داره. ه
.
در خونه ی يکی از دوستان جمله ی قشنگی رو روی يخچال ديدم. ه

Winter is on my head, but spring is in my heart.

اميدوارم که اين عبارت در مورد لاله های ما صدق کنه و اگر چه روی برگهای تازه شون برف نشسته ولی بهار در قلبشون زنده بمونه. ه
.
ديروز و امروز، از اون وقتهايیه که حالم از سرمای کانادا واقعا گرفته است .... ه

7 comments:

  1. واقعا این برف دیروز و سرمای که تقریبا تا اخر هفته ماندگاره خیلی لوس و بی مزه بود. مخصوصا این که روز قبلش هوا واقعا عالی بود. ولی چه میشه کرد به قول خودشون اینجا کاناداست و در ماه اوریل هم همه چی امکان پذیره.

    ReplyDelete
  2. اینجا هم هوا یک جورهای عجیبی شده یک روز خیلی خیلی سرد است و برف میبارد و یک روز خیلی گرم است. روزهای خوبی داشته باشین

    ReplyDelete
  3. سال نو مبارک.اميدوارم سالي پر از عشق و سلامتي داشته باشي در کنار همسر و گلاي قشنگت.من عاقبت موفق شدم کامنت بذارم.نمي دونم چرا کامنت دونيت براي من باز نمي شه خيلي وقتا.بهاره ديگه به هيچيش نمي شه اعتماد کرد.گاهي بارون گاهي برف!!!!!!!!! گاهيم آفتاب.

    ReplyDelete
  4. میدونی این نوشته دقیقا" انگار حس من بود. چون منم امروز صبح ناراحت بودم که چرا تهران برخلاف هرسال توی این موقع که هوا بهاری بود، امسال هنوز سرده. البته خداییش اصلا" با سرمای کانادا قابل مقایسه نیست. میدونم

    ReplyDelete
  5. سال نو مبارک بانو . شاد باشی و سال خوبی در کنار خانواده داشته باشی سرشار از شادی و سلامتی و آرامش ...

    ReplyDelete
  6. زیبای زندگیApril 9, 2009 at 9:18 AM

    ایشالا که لاله های خوشگلتون چیزیشون نشه و خوشگلتر از همیشه سبز بشن و شما بادیدنشون لذت ببرید.

    ReplyDelete
  7. *.¸.*´
    ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
    _____****__________****
    ___***____***____***__ ***
    __***________****_______***
    _***__________**_________***
    _***_____________________***
    _***_____________________***
    __***___________________***
    ___***_________________***
    ____***______________ ***
    ______***___________***
    ________***_______***
    __________***___***
    ____________*****
    _____________***
    ______________*
    سلام دوست عزيزم.
    خوشحالم که با وبلاگ زيباي شما آشنا شدم.
    وبلاگ بسيار قشنگي داري.
    مطالب جالبي هم نوشتي.
    اميدوارم تو کارهات موفق باشي
    اگر خواستي تبادل لينک کنيم وبلاگ من را با نام
    "چرنديات يک دانشجو"
    لينک کن سپس در نظر به يکي از مطالب نام وبلاگ خودت رو بنويس تا من هم شما را لينک کنم .
    منتظرتم.
    اميدوارم موفق باشي.
    [بوسه][بوسه][بوسه]
    [گل][گل][گل]
    [نيشخند][نيشخند][نيشخند]
    [چشمک][چشمک][چشمک]

    ReplyDelete